سامانه سجاب

معرفی 8 شغل خدماتی پر درآمد و بدون ریسک

اخبار مشاغل

۴ شهریور ۱۴۰۲
سامانه سجاب
شغل خدماتی پر درآمد و بدون ریسک

معرفی 8 شغل خدماتی پر درآمد و بدون ریسک

8 بهترین شغل های خدماتی با حاشیه سود بالا

شغل‌های خدماتی پردرآمد به طور معمول وابسته به نیازها و تقاضای جامعه‌ها و بازارهای مختلف هستند. در زیر، چند نمونه از این شغل‌ها ذکر شده است. قطعا همه آدم ها به دنبال شغل های پرسود هستند و دوست دارند که در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسند. در ادامه چند شغل پر سود خدماتی را به شما معرفی می کنیم.

شغل های پرسود خدماتی

1- شغل قالیشویی و مبل شویی

یکی از شغل های پر سود خدماتی راه اندازی یک کسب و کار کوچک مانند قالیشویی و مبل شویی است، برای شروع نیاز است که سه ماه با فردی که در این زمینه مشغول است همکار شوید و پس از آموزش دیدن این کار را شروع کنید. برای شروع نیاز است که حداقل یک دستگاه مبل شویی و جارو مکش تهیه نمایید که مبلغ آن بسته به نوع دستگاه قطعا متفاوت است. سپس در کنار مبل شویی اقدام به دریافت آدرس برای بخش قالیشویی نمایید. کارخانه های قالیشویی زیادی در سطح هر استان وجود دارد که می توانید برای شروع اقدام به دریافت نمایندگی با برند خود نمایید.

 

2- قفل‌سازی سیار (کلید سازی)

یکی دیگر از شغل ها کلید سازی است. شما به عنوان یک قفل ساز سیار و با آموزش دیدن و کسب تجربه می توانید با حتی یک موتور به صورت 24 ساعته خدمات دهید. همچنین با برخی آموزش‌ و تجهیزات اولیه بر این تجارت مسلط خواهید شد.

 

3-مکانیکی خودرو (سیار)

در صورتی که شما علاقمند به خدمات صنعتی می باشید،شغل مکانیکی یکی از بهترین انتخاب است، برای شروع نیز می توانید به صورت سیار عمل نمایید و در جاده ها مستقر شوید.

 

4- کارواش سیار (شستشو خودرو )

شستشو خودرو در محل ، این شغل یکی از پرسود ترین شغل ها می باشد که در تمامی فضل ها مورد حمایت قرار می گیرد ، شما با راه اندازی یک سایت و درج تبلیغات در سایت های آگهی مانند (سجاب) و راه اندازی یک پیج در اینستاگرام می توانید به راحتی مشتری جذب نمایید.

 

5- تدریس خصوصی (حوزه تخصصی)

یکی دیگر از شغل‌های خدماتی تدریس خصوصی است. شما می‌توانید به عنوان یک معلم خصوصی، به دیگران کمک کنید تا در مطالعات خود پیشرفت کنند. به دانش‌آموزان خود کمک کنید تا با کمی راهنمایی و پشتیبانی مجرب به کلاس خود برسند.

 

6- شغل خدمات فنی

شغل هایی مانند لوله کشی ، برق کاری ، نصاب آنتن تلویزیون ، خدمات نقاشی و تمیزکردن راه پله آپارتمان ها که درخواست کننده زیادی دارد و روزانه بسیاری از این متخصصین از این حوزه ها کسب درآمد می کنند.  شما هم با این عناوین می توانید وارد بازار کار شوید .

 

7- تعمیر کامپیوتر

دوستانی که در زمینه it فعالیت می کنند ، قطعا با قطعات کامپیوتر آشنایی دارند ، همچنین خدمات نصب ویندوز که نرم افزاری می باشد این روزها در شرکت ها بسیار پرکاربرد است ، شما با درج تبلیغات هدفمند می توانید با این شرکت ها آشنا و تمام کار های آی تی شرکت را انجام دهید و در قبال این خدمت ماهانه هزینه دریافت نمایی. و کم کمک مشتریان خود را زیاد نمایید.

 

8- تعمیرکار لوازم الکترونیکی

به صورت کلی تمامی شغل های خدماتی سود دارند، اگر شما در حوزه تعمیرات فعالیت دارید، (تعمیر یخچال ، تعمیر کولر ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر هود ،تعمیر پنکه ، تعمیر اتو ، تعمیر بخاری گازی ، تعمیر مایکروفر ) این حوزه ها بسیار زنگ خور دارد و روزانه ممکن است برای هر فردی در خانه اتفاق بیافتد.فکر کنید شما تعمیرکار یخچال در رشت هستید. این صفحه در جستجو های اول گوگل مشاهده می باشد و شماره تماس تعمیرکار مخصوص این برند اقدام به خدمت می کند.حالا فرض کنید شما چنین خدمتی با کلمه کلیدی خاص خود را دارید.

پس نگران نباشید با سجاب مشتریان شما چند برابر می شود

کافیست که همین امـــروز شروع کنید

 

✅ این تنها بخشی از کسب و کار ها بود که ما در این مقاله به آن پرداختیم ، در صورتی که نیاز به مشاوره در راه اندازی کسب و کار دارید می توانید با کارشناسان ما در سامانه سجاب در ارتباط باشید.

 

 

نحوه تبلیغات این کسب و کار ها در سامانه سجاب

قطعا شما برای راه اندازی این کسب و کار ها نیاز به تبلیغات دارید ، پیشنهاد می گردد حتما پس از راه اندازی کسب و کار یک آگهی با عنوان شغل خود ثبت نمایید.

(ثبت آگهی) همچنین دیگر خدماتی که ما می توانیم برای شما انجام دهیم طراحی لندینگ پیج اختصاصی با کلمه کلیدی هدف شما و تبلیغات بر روی این کلمه است

 

🟡 سوالات متداول :

آیا برای من سایت طراحی می کنید ؟

امکان طراحی سایت هم نیز برای شما وجود دارد. برای مثال شما شغل کارواش آنلاین راه اندازی نموده اید ، پس نیاز به طراحی سایت دارید که مشتریان بتوانند به صورت اتوماتیک وقت رزرو کنند

 

منظور از لندینگ پیج چیست ؟

برای مثال شما شغل قالیشویی را در شهرتان راه اندازی نموده اید ، ما برای  کلمه کلیدی مبل شویی در رشت و قالیشویی در رشت  صفحات جداگانه ای با محتوا مناسب و کاربردی راه اندازی می کنیم ، با انجام عملیات سئو بر روی این کلمات ، هر روز در نتایج گوگل بالاتر می آید،تمامی هزینه های سئو از سمت ما انجام می گردد و در کوتاه ترین زمان ممکن این کلمات در جایگاه های بالای گوگل میرسند و ما می توانیم شماره تماس شما را در آن صفحه قرار دهیم

 

طراحی سایت بهتر است یا اجاره صفحه در سامانه سجاب؟

قطعا بهترین انتخاب طراحی سایت است اما با توجه به هزینه های بالای سئو و مشکلات آن ، برای شروع اجاره صفحه با کلمه کلیدی بهتر است.

 

نحوه اجاره صفحه به چه صورت است؟

در این خصوص می توانید با شماره ( 01391011370 داخلی 1) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند

 

نتیجه گیری :

در سراسر دنیا هزاران شغل وجود دارد و هزاران آدم در حال خدمت هستند، شما در هر شغل و صنفی که باشید می بایست حتما تبلیغات را شروع کنید،تبلیغات باعث می شود که از رقیبان خود سبقت گرفته و برندقوی تری داشته باشید.پس از راه انداری شغل خود روز به روز آموزش ببینید و آن را در کار خود اعمال کنید. در این صورت است که مسیرتان رو به رشد حرکت خواهد نمود.امیدواریم این پست مورد پسند شما قرار گرفته باشد و از شما می خواهیم نظرات خود را در انتها این مقاله ثبت نمایید.

4.9/5 - (34 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *