سامانه سجاب

قالیشویی قزوین ☎️ بهترین قالیشویی قزوین 【آپدیت 1403】

سامانه سجاب

قالیشویی قزوین+ قیمت و شماره تماس

شستشو فرش در قزوین با دستگاه های مکانیزه

معرفی بهترین قالیشویی تمام مکانیزه قزوین

پاکیزگی منزل و به طور خاص فرش از دیرباز یکی از مهمترین بخش های زندگی مردم قزوین بوده است ، به طوری که این امر به صورت یک سنت در مراسم نوروز در قزوین درآمده و هرساله توسط بخش زیادی از مردم قزوین انجام می گیرد. قالیشویی ها در قزوین اعم از قالی شویی تمام مکانیزه، قالی شویی آنلاین، قالی شویی اسلامی، قالی شویی اینترنتی در قزوین این افتخار را دارد که با بروزترین روش ها در شست و شو و نگهداری فرش در خدمت شما همشهریان عزیز قزوین باشد.

اگر به دنبال یک تجربه بی‌نظیر در شستشو و بازسازی فرش دستباف و ماشینی خود در قزوین هستید،.قالیشویی های معتبر قزوین با تکیه بر سال ها تجربه در عرصه شستشو و نگهداری قالی ‌ها در قزوین ، به عنوان یکی از برترین و معتبرترین مراکز قالیشویی در صنعت قالیشویی قزوین، فرش و قالی های همشهریان محترم قزوین را با ماشین آلات تمام اتوماتیک شست و شو می دهند . همچنین در زمینه خشک نمودن قالی ها در قالی شویی نمونه قزوین باید گفت که قالی و قالیچه در قالی شویی مجهز قزوین با دستگاه های خشک کن قالیشویی خشک می شوند.

قالیشویی در قزوین

پادکست معرفی قالیشویی را گوش دهید ...!

لیست جدیدترین قالیشویی های قزوین

مشاهده قالیشویی های بیشتر

قالیشویی در قزوین چه خدماتی را ارائه می کند؟

لیست خدمات فرش و مبل اعم از شستشو و ترمیم

ترمیم و روفوگری

ترمیم و روفوگری

tarmim
ترمیم و رفوگری فرش دستبافت وماشینی، رنگرزی
شستشوی فرش

شستشوی فرش

farsh-mashini
شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت، موکت
شستشو انواع مبلمان

شستشو انواع مبلمان

shostosho-mobl
شستشو انواع مبل های ساده ، دسته دار ، سلطنطی ، تشک ، موکت
ترمیم ریشه فرش

ترمیم ریشه فرش

rishe-farsh
ریشه بافی، شیرازه بافی، چرم دوزی و کاور ریشه

شماره تماس قالیشویی قزوین

لیست بهترین قالی شویی های مکانیزه و تمام اتوماتیک قزوین به همراه تلفن و آدرس به شما شهروندان عزیز قزوین توسط سامانه تبلیغات کسب و کار سجاب در بالا ارائه شده است.
اگر به دنبال بهترین و معتبرترین شستشوی فرش در قزوین هستید، می توانید با قالی شویی مورد نظر خود در قزوین تماس بگیرید و با استفاده از خدمات قالی شویی مدرن قزوین ،تجربه‌ای منحصر به فرد از تمیزی و زیبایی فرش‌هایتان را تجربه کنید

شماره تماس قالیشویی قزوین
قالیشویی مکانیزه قزوین

خدمات جانبی قالیشویی قزوین شامل چیست؟

• ترمیم فرش در قالیشویی خوب قزوین
• لکه‌بری فرش توسط مجهزترین کارگاه قالیشویی قزوین
• ریشه‌کشی فرشهای زینتی در قالیشویی ماهر قزوین
• قالیشویی در محل توسط قالیشویی اینترنتی قزوین
• شستشوی موکت، مبل، پرده در قالیشویی اتوماتیک قزوین

برای انتخاب یک قالیشویی برگزیده در قزوین به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

از جمله ویژگی های یک قالی شویی خوب و برگزیده در قزوین می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• یک قالیشویی خوب قزوین شستشوی انواع فرش و موکت را توسط مکانیزه ترین دستگاه های شستشو در کارخانه قالی شویی قزوین انجام می دهد.
• تحویل فرش ها ۳ الی ۴ روز (غیر از تعطیلات) باشد.
• حتما تلفن ثابت و دفتر داشته باشند و مراجعه حضوری نیز قابل انجام باشد.
• کارکنان قالیشویی مکانیزه قزوین باید فرش ها را لول ببرند و لول شده به مشتری در قزوین تحویل دهند.
• شستشو فرش را به درستی و طبق مراحل شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی مجهز قزوین انجام دهند.
• فرش های دستبافت را با دقت بالاتری در دستگاه شستشو در کارخانه قالیشویی معتبر قزوین قرار دهند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی‌های برتر قزوین

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی‌های مشتری مدار قزوین، به طور کلی به شرح زیر است:
• پذیرش فرش: در این مرحله، فرش از مشتری در قزوین تحویل گرفته می‌شود و اطلاعات لازم در مورد نوع فرش، اندازه فرش، و میزان آلودگی فرش توسط کارشناسان ماهر و با تجربه در زمینه خدمات قالی شویی قزوین، ثبت می‌شود.
• شستشوی فرش: در این مرحله، فرش با استفاده از روش‌های مناسب شستشو در کارخانه قالی شویی با سابقه قزوین شسته می‌شود.
• خشک کردن فرش: در این مرحله، فرش با استفاده از دستگاه‌های مخصوص خشک در قالی شویی مدرن قزوین خشک می‌گردد.
• لوله کردن و بسته‌بندی فرش: در این مرحله، فرش توسط دستگاه های تمام اتوماتیک در قالی شویی مجهز قزوین لول می‌شود و در بسته‌بندی مناسب قرار می‌گیرد.
• تحویل فرش: در این مرحله، فرش به مشتری در قزوین در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده می‌شود.

قالی شویی در منزل قزوین

در قالیشویی در منزل قزوین در ابتدا کارشناسان با تجربه و مجرب با اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مشتری عزیز در قزوین در زمینه خدمات قالیشویی در قزوین از جمله تعمیر و شستشوی فرش به خصوص شستشوی ویژه یا همان اعلا شویی، در نهایت نوع شستشو به انتخاب مشتری انتخاب می‌شود و طبق فرمایشات مشتری عمل نموده ،چون رضایت مشتری در کارخانه های قالی شویی قیمت مناسب در قزوین از همه چیز بالاتر است.

قبل از اقدام به قالیشویی در قزوین، حتما حتما از مشاوره رایگان و تخصصی قالی شویی قزوین بهره‌مند شوید و از قیمت‌های رقابتی قالی شویی در قزوین اطلاع پیدا کنید.

قیمت ارزان ترین قالیشویی قزوین

قیمت قالیشویی در قزوین با توجه به عوامل مختلفی مثل هزینه نیروی کار ، هزینه خدمات مکانیزه، قیمت دستگاه های شست و شو، نوع خدمات، نرخ تورم و … از سمت اتحادیه قالیشویان قزوین در ماه های پایانی هر سال تعیین می شود. نرخ قیمت قالی شویی در قزوین با توجه به سفارش مشتری متفاوت می باشد. همچنین هزینه و قیمت قالیشویی کارخانه های قالی شویی در قزوین با توجه به نوع خدمات قالی شویی که به مشتری در قزوین ارائه می شود، متغیر می باشد.با توجه به نوسانات قیمت قالی شویی در قزوین،شما همشهریان عزیز در قزوین می توانید از خدمات ارزان قیمت ترین قالیشویی قزوین بهره مند شوید.

تحویل فوری فرش در قالی شویی قزوین

یکی از عواملی که در تحویل فرش شما نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش توسط قالی شویی فوری قزوین طول می‌کشد. در فصل پاییز تحویل فرش‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است. معمولا فرش‌های شما همشهریان عزیز قزوین، در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما در محل زندگتان در قزوین خواهند رسید.
همچنین جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم توسط پرسنل کار بلد و متعهد قالی شویی سریع و ارزان قزوین تحویل داده می‌شوند.

سوالات متداول

سوالاتی که قبل سفارش شاید برای شما پیش بیاید

آیا در منطقه سکونت من هم خدمات ارائه می کنید ؟

در هر کجای قزوین که باشید، ما در کنار شما هستیم. ما در تمام شهر های ایران شعبه داریم ،تنها کافی است با شماره ذکر شده در این صفحه تماس بگیرید

آیا ترمیم و روفوگری فرش را هم انجام می دهید ؟

این کار فرآیندی تخصصی است و نیازمند صرف وقت و دقت فراوان است. پس فرش‌هایتان را به ما بسپارید. ما آن‌ها را صحیح و سالم به شما تحویل می‌دهیم.

چقدر طول می کشد تا فرش ها به من تحویل داده شود ؟

یکی از عواملی که در تحویل فرش شما نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش طول می‌کشد. در فصل پاییز تحویل فرش‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است. معمولا فرش‌های شما در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما خواهند رسید. همچنین جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند.

قیمت شستشو فرش چقدر است ؟

قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است. قیمت‌ها را بر اساس نرخ نامه اتحادیه قالیشویی تعیین می‌گردد.

برای شستشو فرش از چه موادی استفاده می شود ؟

بستگی به نوع فرش شما دارد. موادی که در شست و شوی فرش‌های دستباف به کار می‌رود با متریال شست و شوی فرش‌های ماشینی متفاوت است.

آیا تمامی لکه های فرش پاک میشوند ؟

جای هیچ نگرانی وجود ندارد ، فرش ها های خیلی کثیف چندین بار شستشو و با استفاده از مواد مخصوص تمامی لکه ها از بین می روند.

هزینه فرش ها چه زمانی باید پرداخت گردد ؟

پس از تحویل فرش ها از مشتری فاکتور تحویل داده می شود و پس از شستشو و رضایت مشتری هزینه دریافت می گردد.

آیا شستشو فرش در محل هم انجام می گردد ؟

خیر فرش ها حتما می بایست به کارخانه ارسال گردند. اما اگر مبل یا تشک باشد امکان شستشو در محل وجود دارد، شستشو مبل و تشک نیز بدون کثیف کاری و کف با استفاده از دستگاه های مخصوص در منزل انجام می گردد.
5/5 - (1 امتیاز)